Delovno odsotnost zaposlenega dodamo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Kontrola pristopa izberemo gumb Urejanje dnevnika dela. V oknu izberemo časovni okvir v katerega želimo posegati in pritisnemo na gumb Potrdi.

Nov zapis dodamo v dveh korakih oziroma dveh vrsticah:

Najprej dodamo generalni delovni čas s klikom na gumb Dodaj, ki ga najdemo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Delavec – zaposleni na katerega je izbrani zapis vezan;
  • Prijava – datum in čas prihoda oziroma začetka izbranega zapisa;
  • Odjava – datum in čas odhoda oziroma konca izbranega zapisa, ki mora biti večji oziroma novejši od parametra prijave;
  • Lokacija – lokacija prijave ter odjave za izbrani zapis
  • Tip – izbranemo tip generalno

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi. S kreiranjem generalnega zapisa bo le ta prikazan v vseh evidencah ter poročilih.

V drugem koraku pa dodamo še nov zapis s podtipom delovna odsotnost. Nov zapis dodamo s klikom na gumb Dodaj, ki ga najdemo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Delavec – zaposleni na katerega je izbrani zapis vezan;
  • Prijava – datum in čas začetka beleženja delovne odsotnosti;
  • Odjava – datum in čas konca beleženja delovne odsotnosti, ki mora biti večji oziroma novejši od parametra prijave;
  • Lokacija – lokacija prijave ter odjave za izbrani zapis
  • Tip – izbranemo tip delovna odstonost

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.