Pogosto zastavljena vprašanja

Pričeli z uporabo naše programske opreme in neveste kako dalje? Za vas smo pripravili skupek odgovorov na vprašanja s katerimi se v prvih dneh uporabe najpogosteje srečujete. Pogosto zastavljena vprašanja so koristna zadeva, kajti preprečujejo ponavljanje istih začetniških vprašanj.

Kako zaposlenega povežemo z magnetno kartico ali obeskom?2021-07-23T14:39:16+00:00

Zaposlenemu dodamo identifikacijo z magnetno kartico znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Delavci.

Najprej je potrebno zaposlenega urediti. Obstoječega zaposlenega uredimo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Uredi, ki ga najdemo pod seznamom. Ob pojavi vnosnega okenca pritisnemo na gumb Kartica. Nato se pojavi novo vnosno okence, ki od nas zahteva, da magnetnemu čitalcu prislonimo kartico, obesek ali drugo magnetno napravo, ki jo želimo povezati z obstoječim zaposlenim. Po uspešni identifikaciji najvišje pojavno okence izgine.

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Povezavo je mogoče ustvariti le z uporabo magnetnega čitalca. Postopek povezavovanja lahko izvedemo že ob samem dodajanju zaposlenega.

Kako uredimo zaposlenega?2021-07-23T14:12:58+00:00

Zaposlenega dodamo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Delavci.

Obstoječega zaposlenega uredimo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Uredi, ki ga najdemo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Identifikacijska številka – šifra zaposlenega, za identifikacijo znotraj programa;
  • Prikazano ime – prijazno ime (vzdevek) zaposlenega, ki bo zaposlenemu prikazano ob interakciji s programom;
  • Naziv – ime in priimek zaposlenega, ki bo vidno na uradnih izpisih

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Pri tem je priporočljivo, da so podatki o zaposlenem, vezani le na eno osebo; zato posameznega vnosa v programu, ne zamenjujte s podatki o drugem zaposlenem. V kolikor podatkov o zaposlenem več ne potrebujete, le tega izbrišite iz programa.

Kako uredimo natakarja?2021-07-23T14:13:15+00:00

Natakarja uredimo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Strežno osebje, ki nam vrne seznam vseh vpisanih natakarjev.

Obstoječega natakarja uredimo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Uredi, ki ga najdemo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Identifikacijska številka – šifra natakarja, za identifikacijo znotraj blagajne;
  • Prikazano ime – prijazno ime (vzdevek) natakraja, ki bo prikazano na računu;
  • Naziv – ime in priimek natakarja, ki bo vidno na uradnih izpisih;
  • Davčna številka – davčna številka natakarja, za potrebe davčnega potrjevanja računov;

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Pri tem je priporočljivo, da so podatki o natakarju, vezani le na eno osebo; zato posameznega vnosa v programu, ne zamenjujte s podatki o drugem natakarju. V kolikor podatkov o natakarju več ne potrebujete, le tega izbrišite iz programa.

Kako natakarju dodelimo pravice uporabe v blagajni?2021-07-23T14:56:27+00:00

Natakarju dodelimo pravice uporabe v blagajni znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Strežno osebje.

Najprej je potrebno natakarja urediti. Obstoječega natakarja uredimo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Uredi, ki ga najdemo pod seznamom. Ob pojavi vnosnega okenca imamo za dodeljevanje pravic dva različna zavihka:

  • Dnevni pregledi – pregled prodaje poslovnega dne oziroma od zadnjega zaključka blagajne;
  • Nastavitve – nastavitve pravic vezane na uporabo blagajne

V zavihku dnevni pregledi, pod sekcijo prodaja natakarja so pravice vezane na pregled prodaje izbranega natakarja:

  • Po artiklih – Pregled prodaje po artiklih za izbranega natakarja;
  • Po načinih plačila – Pregled prodaje po načinih plačila za izbranega natakarja;
  • Po lastni porabi artiklov – Pregled prodaje po lastni porabi artiklov za izbranega natakarja;
  • Po skupinah – Pregled prodaje po skupinah prodajnih artiklov za izbranega natakarja;
  • Po računih s popusti – Pregled prodaje po izdanih računih s popusti za izbranega natakarja;
  • Po nabavnih artikklih– Pregled prodaje po nabavnih artiklih vezanih na sestavnice prodajnih artiklov za izbranega natakarja.

V zavihku dnevni pregledi, pod sekcijo skupna prodaja so pravice vezane na pregled prodaje celotnega strežnega osebja:

  • Po natakarjih – Prikazuje prodajo strežnega osebja;
  • Po načinih plačila – Prikazuje skupni znesek posameznega načina plačila;
  • Po artiklih – Prikazuje količine prodanih artiklov;
  • Po lastni porabi artiklov – Prikazuje količino in bruto nabavno ceno artiklov lastne porabe za posameznega natakarja;
  • Po skupinah – Prikazuje zneske in količino za posamezno skupino artiklov;
  • Po računih s popusti – Prikazuje izdane račune, katerim je bil dodeljen popust;
  • Po nabavnih artiklih– Prikazuje porabo nabavnih artiklov vezanih na sestavnice prodajnih artiklov;
  • Po natakarjih – Prikazuje pregled prodaje po strežnem osebju.

V zavihku nastavitve imamo naslednje možnosti:

  • Dovoljeno spreminjanje nastavitev blagajne – Izbrani natakar ima možnost spreminjanja nastavitev vezanih na posamezni blagajniški modul. Za to možnost ni potrebna prijava v sistem blagajniškega modula;
  • Dovoljeno odpiranje miz drugih natakarjev – Izbrani natakar ima možnost pregleda odprtih miz (shranjenih računov) drugih natakarjev. Prav tako lahko s klikom na izbrano mizo, le to prevzame na svoje ime;
  • Dovoljen natis zaključka – Izbrani natakar ima možnost, da ob izdelavi zaključka le tega še natisne;
  • Dovoljeno dodajanje popusta na postavko – Izbrani natakar ima možnost dodajanja popusta na izbrano posamezno postavko na računu;
  • Dovoljen pregled izdanih računov – Izbrani natakar ima možnost pregleda, tiskanja in urejanja izdanih računov od obdobja zadnjega zaključka. V primeru, da ima izbrani natakar dodeljeno pravico odpiranja miz drugih natakarjev, so na seznamu prikazani tudi drugi izdani računi drugih natakarjev poslovnega dne oziroma od izdelanega zadnjega zaključka;
  • Dovoljena menjava načina plačila na računu – Izbrani natakar ima možnost menjave načina plačila za izbran račun pred izdajo. Pravica menjave načina plačila po izdaji računa je vezana na pravico pregleda izdanih računov;
  • Dovoljeno dodajanje popusta na računu – Izbrani natakar ima možnost dodajanja popusta na izbran račun. Po izdaji računa dodajanje popusta ni mogoče;
  • Dovoljen prenos na lastno porabo – Izbrani natakar ima možnost prenosa artiklov na lastno porabo, kjer se obračuna bruto nabavna cena posameznega artikla na postavki;
  • Dovoljena menjava stranke na računu – Izbrani natakar ima možnost menjave stranke na računu za izbran račun pred izdajo. Pravica menjave stranke na računu po izdaji računa je vezana na pravico pregleda izdanih računov.
  • Dovoljen storno računa – Izdani natakar ima možnost preklica (storno) izdanega računa. Pravica preklica (storno) je vezana na pravico pregleda izdanih računov.

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Postopek dodeljevanja pravic lahko izvedemo že ob samem dodajanju nakatarja.

Kako natakarja povežemo z magnetno kartico ali obeskom?2021-07-23T14:39:12+00:00

Natakarju dodamo identifikacijo z magnetno kartico znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Strežno osebje.

Najprej je potrebno natakarja urediti. Obstoječega natakarja uredimo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Uredi, ki ga najdemo pod seznamom. Ob pojavi vnosnega okenca pritisnemo na gumb Kartica. Nato se pojavi novo vnosno okence, ki od nas zahteva, da magnetnemu čitalcu prislonimo kartico, obesek ali drugo magnetno napravo, ki jo želimo povezati z obstoječim natakarjem. Po uspešni identifikaciji najvišje pojavno okence izgine.

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Povezavo je mogoče ustvariti le z uporabo magnetnega čitalca. Postopek povezavovanja lahko izvedemo že ob samem dodajanju nakatarja.

Kako izbrišemo zaposlenega?2021-07-23T14:12:10+00:00

Zaposlenega izbrišemo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Delavci.

Obstoječega zaposlenega izbrišemo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Briši, ki ga najdemo pod seznamom.

Razveljavitev brisanja ni mogoča.

 

 

Kako izbrišemo natakarja?2021-07-23T14:12:05+00:00

Natakarja izbrišemo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Strežno osebje.

Obstoječega natakarja izbrišemo tako, da le tega izberemo iz seznama in pritisnemo na gumb Briši, ki ga najdemo pod seznamom.

Razveljavitev brisanja ni mogoča.

Kako dodamo zaposlenega?2021-07-23T14:11:02+00:00

Zaposlenega dodamo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Delavci.

Novega zaposlenega dodamo s klikom na gumb Dodaj, ki ga najdemo levo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Identifikacijska številka – šifra zaposlenega, za identifikacijo znotraj programa;
  • Prikazano ime – prijazno ime (vzdevek) zaposlenega, ki bo zaposlenemu prikazano ob interakciji s programom;
  • Naziv – ime in priimek zaposlenega, ki bo vidno na uradnih izpisih

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

 

 

Kako dodamo natakarja?2021-07-23T14:11:18+00:00

Natakarja dodamo znotraj skrbniškega modula Manager. Znotraj sekcije Šifranti izberemo gumb Strežno osebje, ki nam vrne seznam vseh vpisanih natakarjev.

Novega natakarja dodamo s klikom na gumb Dodaj, ki ga najdemo pod seznamom. Pri tem je obvezno izpolniti naslednje parametre:

  • Identifikacijska številka – šifra natakarja, za identifikacijo znotraj blagajne;
  • Prikazano ime – prijazno ime (vzdevek) natakraja, ki bo prikazano na računu;
  • Naziv – ime in priimek natakarja, ki bo vidno na uradnih izpisih;
  • Davčna številka – davčna številka natakarja, za potrebe davčnega potrjevanja računov;

Za dokončanje vnosa je potrebno pritisniti na gumb Potrdi.

Še vedno iščete odgovor?

Naša ekipa bo v najkrajšem možnem času stopila v stik z vami.

Hvala. Vaše sporočilo je bilo poslano. Kmalu se slišimo!
Pri poskusu pošiljanja sporočila je prišlo do napake. Prosimo poskusite kasneje.
sidebar-cta-repairs
sidebar-cta-careplan
sidebar-cta-installations

Kontaktirajte nas še danes

Pomagamo vam olajšati vaše delo

prodaja@wictorycommerce.si
Go to Top